شیشه و آینه در پارتیشن اداری
نوشته شده توسط : eni

در پارتیشن اداری روندی که باید مد نظر قرار داد استفاده از درب های خلاقانه میباشد تا از میزان سادگی پاریتشن های تک جداره کاسته شود و جلوه فوق العاده ای بوجود آورد. از میان انواع درب پارتیشن موجود در پارتیشن های تک جداره، استفاده از شیشه در وسط درب های ساخته شده از ام دی اف رایج و پرفروش تر میباشد و نکته قابل توجه در آنها مات کامل و یا راه راه مات بسیار چشم گیر میباشد.

درب های تمام ام دی اف بسیار زیبا بوده و برای پارتیشن اداری توصیه می شود اما به دلیل افزایش هزینه آن استفاده از شیشه برای وسط در پیشنهاد می شود تا هزینه ها را کاهش دهید.

در پارتیشن های تک جداره ام دی اف امکان استفاده از درب های تمام شیشه با قطر۱۰ میلیمتر(سکوریت) یا درب های تمام چوب وجود دارد که این تنوع مصرف از امکانات خاص این محصول به شمار می آید.

فرآیند تولید شیشه های سندبلاست کمی متفاوت است. این نوع شیشه رنگی را می توان سومین نوع شیشه های دکوراتیو دانست. شیشه سندبلاست، از پاشیدن پرفشار نوعی ماسه ی خاص توسط دستگاه های سندبلاست تولید می شود. در هنگام پاشیدن ماسه، می توان هر طرحی را بر روی شیشه سند بلاست نمود. شیشه سندبلاست مات است و این باعث می شود بسیاری از سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی مشتری این نوع شیشه باشند. جداسازی فضاهای اداری از جمله اتاق های جلسات، فضاهای بین کارمندان و استفاده درپارتیشن تک جداره و پارتیشن دوجداره با طرح و لوگویی خاص، از جمله کاربرد های این نوع شیشه است. شیشه سندبلاست از نظر طرح پذیری، شبیه شیشه های چاپی است.

شیشه و آینه در پارتیشن اداری

در سیستم طراحی دکوراسیون اداری شما می توانید از آینه رنگی، همان آینه معمولی با رنگی خاص است و در واقع یکی دیگر از انواع شیشه های دکوراتیو است، استفاده نمایید و جله ویژه و در عین حال متفاوتی را ایجاد نمایید.

شیشه و آینه در پارتیشن اداری

زمانی که میزان نور در محیط مهم می شود می توانید از پارتیشن شیشه پارتيشن هاي تك جداره استفاده كرد. قطر پارتیشن شیشه ای ۱۰ میلی متر است و تنها با آلومینیم یا فریم ام دی اف محصور شده است .در پارتیشن های تك جداره شیشه ای می توان از شیشه های مات و یا براق استفاده کرد .از پارتیشن های تك جداره شیشه ای که طرح های مختلفی دارد می توان برای مجزا کردن محیط استفاده کرد و تمام طرح های آن بدون محدود کردن فضای دید قابل استفاده می باشد و همچنين براي بیمارستان ها به دليل قابليت شستشو و استریل کردن  مي توان از پارتيشن تك جداره شيشه اي استفاده كرد و برايفضاهای اداری و مدرن نيز مناسب است.

انتخاب پارتیشن اداری بستگی به نوع کاربرد آن دارد . نوع کاربرد پارتیشن به شما برای انتخاب یک فرم خوب و ایده آل کمک خواهد کرد.
در اداره ها و سازمان ها برای اینکه نور کافی تامین گردد می توان از پارتیشن تك جداره شیشه ای استفاده کرد و همچنین تنوعی که در پارتیشن های شیشه ای وجود دارد می توان مطابق با نیاز و سلیقه خود نوع پارتیشن مورد علاقه خود را پیدا کنید.
فریم های این نوع پارتیشن از شبکه هایی از کانال هایی که هندسی هستند تشکیل شده که این باعث می شود در برابر ضربه مقاوم باشد.
به علت اینکه بیشترین و بهترین میزان نور متعلق به پارتیشن  تك جداره شیشه ای می باشد باعث می شود که محیط دارای شادابی و طراوت بیشتری باشد .

با تمام موارد گفته شده شما باید هدف از طراحی دکوراسیون اداری را مشخص نمایید سپس جنس مواد مورد استفاده را تعیین نمایید.

 




:: برچسب‌ها: انواع پارتیشن بندی اداری, انواع پارتیشن های اداری, تولید پارتیشن اداری, جدیدترین پارتیشن اداری, خرید پارتیشن اداری, خرید پارتیشن اداری آلومینیم, خریدار پارتیشن اداری, خریداینترنتی پارتیشن اداری, دکوراسیون و پارتیشن اداری, رنگ پارتیشن اداری, پارتیشن ومبلمان اداری, پروفیل پارتیشن اداری, ژورنال پارتیشن اداری, زیباترین پارتیشن اداری, ساخت پارتیشن اداری, شرکت های پارتیشن بندی اداری, شرکت پارتیشن اداری, طراحی پارتیشن اداری, طرح پارتیشن اداری, طرحهای پارتیشن اداری, عکس پارتیشن اداری, عکسهای پارتیشن اداری, فروش پارتيشن اداري, فروش پارتیشن اداری, فروش پارتیشن اداری دست دوم, فریم پارتیشن اداری, قيمت پارتيشن هاي اداري, قیمت پارتیشن اداری اصفهان, قیمت پارتیشن اداری ام دی اف, قیمت پارتیشن اداری دست دوم, قیمت پارتیشن اداری دو جداره, قیمت پارتیشن بندی اداری, قیمت پارتیشن های اداری, قیمت پارتیشن چوبی اداری, مبلمان و پارتیشن اداری, مقاله پارتیشن اداری, میز و پارتیشن اداری, نصاب پارتیشن اداری, ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: